Splošni pogoji poslovanja
- Splošni pogoji poslovanja
- Dostopnost informacij
- Naročila
- Načini plačila
- Izdaja računa
- Cene
- Plačilne in kreditne kartice
- Kode za popust
- Brezplačno darilo
- Dostava
- Preklic naročila
- Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
- Poškodovanja, uničena ali izgubljena pošiljka
- Nakup za pravne osebe
- Pravica do odstropa potrošnika od pogodbe
- Napačno poslani izdelki
- Pravila nagradnih iger
- Varnost nakupa
- Odgovornost kupca
- Varovanje osebnih podatkov
- Avtorske pravice
- Omejitev odgovornosti
- Pritožbe in spori
- Pomoč in dodatna vprašanja
Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini www.zollipops.si, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Zollipops d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini zollipops.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja:
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku
Splošni pogoji spletne trgovine zollipops.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina zollipops.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Upravlja jo podjetje Zollipops d.o.o., v nadaljevanju ponudnik/trgovina/Zollipops/zollipops.si. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine zollipops.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno trgovino Zollipops.si upravlja podjetje:
Zollipops d.o.o.
Grajski trg 15
8360 Žužemberk
Matična št. 5317975000
d.š.:58585109
Zavezanec za DDV: Ne
TRR: SI56 0284 3026 3354 016, odprt pri NLB d.d.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
- Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
- Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
- Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.
- Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Uporaba spletne trgovine (neregistriran in registriran obiskovalec)
Obiskovalec spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik, pri čemer pa ima pri posameznih korakih na spletu možnost hitre registracije svojega uporabniškega profila.
Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo z naslednjimi podatki: Ime, Priimek, Naslov, e-pošta ter telefonska številka, pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji naročanja, ki jih potrdi in sprejme.
Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine www.zollipops.si, saj uporabniku na ta način ni potrebno vedno znova vnašati podatkov o naslovu za dostavo, saj je le-ta vnešen ob registraciji v sistem. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov, ima tekom opravljanja novega naročila tudi to opcijo.
Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev uporabe spletne strani www.zollipops.si. Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev, ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova registracija ne bo izvedena oz. uspešna.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po opravljeni registraciji se lahko uporabnik v svoj profil prijavi z uporabniškim imenom, ki je enak elektronskemu naslovu in geslom, ki si ga je izbral ob registraciji.
Če se želi uporabnik naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na info@zollipops.si.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@zollipops.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.
Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zapisanim v nadaljevanju tega pravnega obvestila.
Naročila
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure.
Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 11. ure bodo v primeru zaloge odposlana isti dan.
Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.
Po oddaji naročila
Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo “Vaše naročilo s strani zollipops.si z dne…”, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Zollipops administraciji so na spletni strani zollipops.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Administracija naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov.
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani www.zollipops.si ažurira in spreminja pogosto in hitro vendar pa zaradi velikega povpraševanja včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vam v primeru predplačila vrnili kupnino. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.
Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo “Vaše zollipops.si naročilo je zaključeno”. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@zollipops.si, da bo artikel odstranil iz naročila. Zollipops vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo stornira. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Zollipops naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Zollipops ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih Zollipops nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Zollipops d.o.o. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
Zollipops.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS-u sporočilu obvesti kupca. Zollipops.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (DPD) ali Pošte Slovenije Zollipops ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko info@zollipops.si.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@zollipops.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči po zgornjem e-mailu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Zollipops d.o.o si prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Zollipops in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani www.zollipops.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Podjetje Zollipops d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.
Načini plačila
V spletni trgovini so omogočeni naslednji načini plačila:
- Plačilo po ponudbi/predračunu* (predračun boste prejeli po e-pošti), rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
- Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Pred plačilom boste seznanjeni z manipulativnimi stroški v višini 0,3€+1,9%, kar predstavlja strošek brezgotovinskega plačila. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, America Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Izdaja računa
Zollipops.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun (v kolikor bi ga žellei v .pdf formatu na e-naslov nam to sporočite),kjer je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačilnih sredstev. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Zollipops d.o.o. kupcu omogočilo odstop od nakupa. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!
Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
- V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine zollipops.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu zollipops.si spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače.
UPORABA KODE ZA POPUST:
- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Vnesite osebne podatke in izberite način dostave in navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila.
- V istem koraku kliknite na polje Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode in v polje Koda kupona vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Vnesi kupon. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, postopek enostavno ponovite.
- Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
Brezplačno darilo
Včasih izvedemo promocijske akcije, ko podarimo darila ob nakupu nad določeno skupno vrednostjo nakupa. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilo, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 59 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 39 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.
Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednost izdelka.
Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine je DPD, vendar si Zollipops pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete pri dostavi in plačila.
Preklic naročila
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@zollipops.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora bit neuporabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, drugače kupec ni upravičen do vračila kupnine.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Zollipops d.o.o., Grajski trg 15, 8360 Žužemberk. Prav tako priloži izpolnjeno obvestilo o odstopu od pogodbe.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilo plačila bomo opravili v 10 delovnih dni od vračila blaga.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
Poškodovanja, uničena ali izgubljena pošiljka
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi DPD in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@zollipops.si.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-mail info@zollipops.si.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo v nogi .
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja Zollipops d.o.o., Grajski trg 15, 8360 Žužemberk. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Napačno poslani izdelki
V kolikor potrošnik ugotovi, da mu je bil poslan napačen izdelek, naj o tem nemudoma obvesti prodajalca na elektronski naslov info@zollipops.si in priloži fotografijo napačno poslanega izdelka za hitrejšo reševanje reklamacije. Napačno poslan izdelek mora potrošnik vrniti in poslati na naslov Zollipops d.o.o., Grajski trg 15, 8360 Žužemberk. Ko prodajalec prejme napačno poslan izdelek na svoj naslov, najprej preveri ali vrnjen izdelek ustreza pogojem vračila. Potrošnik mora vrniti napačno poslan izdelek, ki je neuporabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. V kolikor vrnjen izdelek ustreza pogojem vračila iz prejšnjega stavka, prodajalec potrošniku v roku enega delovnega dne pošlje na potrošnikov naslov, ustrezen izdelek brez stroškov pošiljanja.
Pravila nagradnih iger
Opredelitev pojmov: Organizator nagradne igre je prodajalec Zollipops d.o.o., Grajski trg 15, 8360 Žužemberk. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov): Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri: Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje: V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca: Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov: Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre: Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Varnost nakupa
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Odgovornost kupca
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.
Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Zollipops d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Komunikacija
Trgovina zollipops.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in je v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj zollipops.si bo jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšnem, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila zollipops.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Avtorske pravice
Spletna trgovina Zollipops.si je v lasti podjetja Zollipops d.o.o., vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
Omejitev odgovornosti
Zollipops se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@zollipops.si ali po klasični pošti na naslov: Zollipops d.o.o.,Grajski trg 15, 8360 Žužemberk. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Zollipops d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Zollipops prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Zollipops d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zollipops d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pomoč in dodatna vprašanja
Za vsa vprašanja smo vam na voljo preko e-maila info@zollipops.si ali mobilni številki 051 361 867, od ponedeljka do petka med 7:30 in 14:00. Seveda nam e-mail lahko pošljete izven omenjenih ur, vendar boste odgovor prejeli kasneje.