Dostava in plačila

1.     Dostava znotraj Slovenije

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. plačila s plačilnimi karticami.

Trudimo se poslati naročila še isti dan v kolikor je izvršeno plačilo ali poslano potrdilo o plačilu. V kolikor bi potrebovali izdelke na določen dan le to sporočite v opombo v košarico ali pa na info@zollipops.si.

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 1-3 delovnih dni. Dostava se vrši z DPD dostavno službo in Pošto Slovenije. Cene prikazuje tabela 1.1. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila.

Poleg stroška dostave bo obračunan še strošek pakiranja in manipulacije. V malem poslovnem paketu v tabeli je ta strošek že upoštevan.

O predvideni dostavi pošiljke boste obveščeni s SMS sporočilom ali elektronsko pošto en dan vnaprej. Prejemnik lahko nato z ustrezno izbiro spremeni dan dostave.

Za dostavo do 100g in do 250g ni možnosti SMS obvestila ter obvestila po pošti. V kolikor paketa ne prejmete v 5 dneh od dneva plačila nas prosim kontaktirajte na info@zollipops.si

v primeru večkratnih naročil se vsako naročilo obravnava in pošilja samostojno.

Tabela 1.1: CENE ZA DOSTAVO– SLOVENIJA [v €]

Mali poslovni paket

Paket

Do 100g

Do 250Do 500gdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 15 kgdo 20 kgdo 25 kgdo 31,5 kg
1,92,33,3456,17,18,29,6

10,5

2.     Dostava v tujino

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. plačila s plačilnimi karticami.

 

Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi je običajno 2-10 delovnih dni. Dobavni rok je lahko daljši v državah s carinsko upravo.

Cene za dostavo paketov v EU prikazuje tabela 2.1., za dostavo na Hrvaško tabela 2.2. in tabela 2.3. za BiH, Srbijo, Švico, Norveško in kanalske otoke. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Poleg stroška dostave bo obračunan še strošek pakiranja in manipulacije.

 

Tabela 2.1 CENE ZA DOSTAVO PAKETOV V EU
DržavaPredviden čas dostave 2 kg 5 kg10 kg15 kg20 kg25 kg 31,5 kg
Avstrija1 dan15,31718,920,122,724,928,1
Belgija3 dni18,719,820,923,124,125,726,5
Bolgarija3 dni40,141,243,445,446,547,849,1
Češka2 dni2728,529,130,431,834,736,2
Danska3 dni20,322,724,126,827,82929,9
Estonija4 dni34,635,636,839,441,944,546,8
Finska5 dni32,134,139,244,249,253,959,2
Francija3 dni28,430,132,833,434,335,436,1
Grčija3 dni50,851,954,156,157,258,559,8
Irska4 dni41,743,945,948,853,356,259,9
Italija2 dni19,220,222,523,224,726,228,9
Latvija4 dni34,534,636,839,441,944,546,8
Litva4 dni33,133,635,43840,643,145,4
Luksemburg2 dni19,220,221,723,926,227,829,1
Madžarska2 dni25,726,82930,932,133,334,7
Nemčija2 dni19,220,222,523,224,726,228,9
Nizozemska3 dni18,219,52122,924,525,526,1
Poljska3 dni26,227,729,530,732,135,237,2
Portugalska4 dni37,538,740,842,945,84953,8
Romunija3 dni34,835,838,14041,242,543,8
Slovaška2 dni26,82829,630,732,235,237
Španija4 dni33,234,237,539,241,944,145,9
Švedska4 dni33,334,536,739,241,944,446,5
Velika Britanija3 dni26,828,732,534,637,638,940,1

 

Tabela 2.2 CENIK DOSTAVE NA HRVAŠKO
 PodročjeČas dostave2 kg5 kg10 kg15 kg20 kg25 kg31,5 kg
  Hrvaška-Cona 11 dan9,110,211,212,212,814,115,5
  Hrvaška-Cona 22 dni10,211,312,313,313,915,216,6

 

Tabela 2.3 CENIK DOSTAVE PAKETOV V BIH, SRBIJO, ŠVICO, NORVEŠKO IN KANALSKE OTOKE
 Državačas dostave2 kg5 kg10 kg15 kg20 kg25 kg31,5 kg
   BIH – izvoz5 dni36,438,543,947,149,252,454,6
   Norveška4-6 dni33,334,536,839,241,944,446,5
   SRBIJA – izvoz5 dni36,439,644,950,352,455,657,8
   ŠVICA – izvoz3 dni23,524,626,828,93032,134,2
   Ukrajina5-7 dni31,533,335,436,938,542,244,7

 

3.     Brezplačna dostava

Če vrednost naročila presega znesek 50,00 € (z DDV), je poštnina brezplačna na območju Slovenije.

Druga možnost je, da pri dostavi označite osebni prevzem in izdelke osebno prevzamete.

4.     Osebni prevzem

V  času epidemije osebni prevzem ni možen.

Pri naročilu izdelka za dostavo označite osebni prevzem. Vaše izdelke lahko prevzamete v:

֎ Žužemberk: Grajski trg 15, 8360 Žužemberk (Poslovna enota KEKON d.o.o.) – med 8:00 in 14:30.

֎ Novo mesto: Rozmanova ulica 2, 8000 Novo mesto (Juhuhulica-mestna igralnica) – Pon. 15:00-19:00, tor.-pet.10:00-19:00, sob.:09:00-13:00

V primeru, da želite izdelke prevzeti drugo uro ali v primeru nuje, nas prosim kontaktirajte na info@zollipops.si ali na mobilno številko 051 361 867 in skušali se bomo prilagoditi ter dogovoriti.

5.     Način plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

֎ Plačilo po predračunu

Podatke za nakazilo boste prejeli po e-pošti. Rok plačila predračuna je pet (5) koledarskih dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik ne jamči več rezervacije za naročene izdelke.

֎ Plačilo po povzetju

Kupnino plačate ob prevzemu paketa (samo Slovenija). Znesek odkupnine lahko plačate tudi z bančno kartico.

CENIK PLAČILA OB PREVZETJU
Vrednost odkupnineCena Slovenija v EUR
Do 50,001,50
nad 50,00Plačamo mi

֎ Plačilo s plačilnimi karticami

Poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se ršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Pred plačilom boste seznanjeni z manipulativnimi stroški v višini 0,3€+1,9% kar predstavlja strošek brezgotovinskega plačila. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Visa, America Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

 

6.     Naročila

6.1  Kako naročim izdelek

V spletni trgovini www.zollipops.si izberete izdelek in ga s klikom na gumb dodate v košarico.

S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini, se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, jih izbrišete, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek. Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnete gumb za naslednji korak in nato izberete način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli pošto s pregledom naročila.

 

6.2  Prijava / gost

Za nakup v spletni trgovini, se ni obvezno registrirati. Nakup lahko opravite tudi kot gost (neregistriran uporabnik), pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.

Kljub tej možnosti, vam priporočamo, da se za nakup registrirate. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer vam bo na voljo zgodovina vaših sporočil, ustvarjate lahko svojo listo želenih izdelkov, ki jih boste morda kupili v prihodnosti, se prijavite na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini ipd.

 

6.3  Preklic naročila

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na info@zollipops.si, nato bomo izpeljali postopek preklica naročila.

 

6.4  Sprememba naročila

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočila, naročila ni mogoče več spreminjati. V kolikor smatrate, da je prišlo do napake ali ste si morda premislili in bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na info@zollipops.si in izpeljali bomo postopek spremembe naročila.

6.5  Ali je moje naročilo oddano

Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal ”Nezaželena pošta”, kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, usmeri sporočilo.  V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na info@zollipops.si.

V kolikor ste se za nakup v spletni trgovini registrirali, lahko vaša naročila pregledate v vašem uporabniškem računu, ki ste ga ustvarili za spletni nakup.

6.6  Želenega izdelka ni na zalogi

To pomeni, da izdelek trenutno ni na voljo. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnost dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki vam bo morda ustrezal.

6.7  Naročilo preko podjetja

Izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba. V primeru nakupa v imenu podjetja, se zavezujete, da ste avtoritizirana oseba, ki lahko opravi nakup v imenu podjetja in odgovarjate za vnesene podatke oz. jamčite, da so podatki pravilni.